Despre mine

Dragi cititori in primul rand vreau sa va urez bun venit si sedere placuta!

Lasati-ma va rog sa ma prezint. Cel mai simplu m-as putea caracteriza daca as-i spune ca sunt o fata obisnuita cu idei si gusturi nu prea obisnuite. Stiu ca suna ciudat poate, dar traind in vremurile noastre imi plac foarte mut lucrurile vechi. Incepand de la mobila, stiluri, portelanuri si bineinteles moda. Moda vintage.

Prima oara m-am indragostit de stilul vintage cand am ajuns la facultate. Mai auzisem ici colo de moda vintage dar nu m-a interesat prea mult pana cand am ajuns la primul targ vintage din strainatate. Si a fost dragoste la prima vedere - traire, daca pot sa spun asa. M-am indragostit de stil, moda si tot ce tine de vintage.

Cum din pacate inca in tara noastra nu exista magazine specializate doar targuri tocmai de aceea am creat acest blog pentru a aduce laolalta informatii despre toate targurile vintage si bineinteles handmade existente atat din Romania cat si din strainatate, pentru vanzatori, vizitatori cat si pentru toti iubitorii de vintage.

Sper sa gasiti toate informatiile despre targurile care va interesaza si bineinteles astept comentariile, parerile si chiar si pozele voastre de pe la targuri!


Un comentariu:

  1. buna, ma bucur ca am gasit pagina ta !
    doresc sa paricip la un targ de design vestimentar, si pregatesc o colectie pentru primavara ! m-ar interesa perioada febroarie-martie , si ce conditii de participare sunt. Daca poti sa ma ajuti ti-as fi foarte recunoscatoare.Multumesc mult
    Gabi,Giurgiu
    facebook: vailescu gabriela, Handmade by gaby

    RăspundețiȘtergere